graag uw hulp

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: graag uw hulp

#16 Bericht door Lammert de Haan » donderdag 10 december 2015, 01:40

henkdre schreef:
prajak schreef:Henkdre, als je hier nog bent, er wacht een persoonlijk bericht op je. De knop zit linksboven op het scherm.

Ik ben dus naar Thailand gegaan en terwijl ik bezig was om een chauffeur te zoeken kreeg ik een email als reactie op mijn brief. Adres was dus redelijk goed. Helaas ik kreeg bericht dat degene die ik zocht 1 jaar geleden op 43 jarige leeftijd was overleden. Ik heb het huis nog wel bezocht en fotos aan de familie kunnen geven waar ze erg blij mee waren.
Bedankt voor jullie hulp.
Henkdre, dat is toch wel een héél triest einde van je zoektocht: naar Thailand afgereisd in de hoop een oude vriend te kunnen opsporen en bezoeken. Nu blijkt dat die vriend vorig jaar op nog maar 43 jarige leeftijd is overleden. Maar fijn dat je de familie blij kon maken met oude foto's. Ik heb écht met je te doen en dat komt uit de grond van m'n hart!
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: graag uw hulp

#17 Bericht door prajak » donderdag 10 december 2015, 09:53

Je hebt toch iets kunnen betekenen voor die mensen. Dat is de positieve kant en die hou je best vast.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”