Teleurgesteld in 333 Travel

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
joco
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 32
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 11:05
Locatie: Chiang-Mai

Teleurgesteld in 333 Travel

#1 Bericht door joco » vrijdag 06 maart 2009, 16:03

Na al enkele jaren naar volle tevredenheid via 333 Travel te hebben geboekt, moet ons toch van het hart, dat er bij de laatste boeking toch wel wat vraagtekens waren. In de loop van november hebben wij ons geörienteerd via de site van 333 voor een ticket in mei 2009 vanuit Bangkok naar Amsterdam retour voor een kleine 6 weken. De prijs bedroeg 1029 euro p.p. In december heeft 333 de site veranderd/verbeterd en leek het niet meer mogelijk om vanuit Bangkok te boeken. Na wat heen en weer gemaild te hebben, kregen we eerst de informatie dat de prijzen voor die periode nog niet bekend waren?? en vervolgens een verkeerde prijs. Uiteindelijk hebben we 30 december geboekt voor de in november al bekende prijs van 1029 p.p. en een aanbetaling gedaan. Een kleine 3 weken later kregen wij een mailtje met de mededeling, dat we binnen een kleine week de volledige prijs van de tickets over moesten maken, omdat de ticketprijs anders met 200 euro per ticket verhoogd zou worden. Omdat we er uiteraard geen zin in hadden om 400 euro meer te moeten betalen, hebben we het restant overgemaakt, om enkele dagen later te moeten constateren, dat de prijzen hetzelfde waren als begin januari n.l. 1049 euro. Op ons mailtje met de vraag hoe dit nu mogelijk was, kregen we uiteindelijk het antwoord dat de site alleen de beschikbaarheid vermeld en is het voor ons nog steeds onduidelijk waarom we het resterende bedrag gelijk over moesten maken. We hebben dit nog nooit eerder ervaren bij 333 en voelen ons, misschien niet terecht, onder druk gezet. Wellicht hebben wij de uitleg niet goed begrepen, wat niet weg neemt dat we deze keer NIET tevreden zijn over de gang van zaken bij 333 Travel. Jammer!!!
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Teleurgesteld in 333 Travel

#2 Bericht door Duiker » zaterdag 07 maart 2009, 12:18

Er zullen bij alle maatschapijen altijd ontevreden mensen zijn, wat men ook doet. Dit neemt niet weg dan men problemen naar behoren hoort op te lossen. Zelf heb ik ongeveer een half jaar geleden een ticket voor april geboekt. Gewoon meteen betalen, het gehele bedrag. Ik houd altijd weer mijn hart vast dat het toch allemaal goed komt met zo'n e-ticket. Tot nu toe heb ik nog nooit problemen daarmee gehad. Afwachten maar.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Teleurgesteld in 333 Travel

#3 Bericht door Harm » zondag 08 maart 2009, 16:25

Heb met 333 trafel niet echt goede maar ook geen echt slechte ervaring. Hun bijkantoor in BKK ( amazing azie trafel) is wel een stuk soepeler, je kunt alleen bij ze boeken door te bellen. Lopen zich dan echt het vuur uit hun sloffen voor je.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Teleurgesteld in 333 Travel

#4 Bericht door soulwy » donderdag 15 oktober 2009, 10:38

future expat harm schreef:Heb met 333 trafel niet echt goede maar ook geen echt slechte ervaring. Hun bijkantoor in BKK ( amazing azie trafel) is wel een stuk soepeler, je kunt alleen bij ze boeken door te bellen. Lopen zich dan echt het vuur uit hun sloffen voor je.

Gniffel...een klein verschilletje tussen NL-LOS... :mrgreen:
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”