Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Lelie
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 18:38

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#16 Bericht door Lelie » vrijdag 05 september 2008, 20:32

Heb ik net besloten helemaal voor deze reis te gaan, kom ik erachter (door een mailtje naar Djoser) dat de groep op dit moment bestaat uit 50ers en 60ers :shock:
Ik wacht nog even af of er ook mensen van mijn leeftijd boeken en anders ga ik een maand later.

Pascal
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 55
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 22:18

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#17 Bericht door Pascal » dinsdag 09 september 2008, 19:20

Ach, ik zou er niet naar kijken. Met die "oudjes" kun je ook fun maken. Twee jaar geleden een groepsreis gedaan, waarbij het oudste koppel (zij dik in de 70, hij 82 dacht ik) de plezansten van de bende waren... Mijn ervaring zegt me dat binnen groepsreizen de jongere - meestal koppels - zich toch wat meer afzijdig houden op de vrije momenten. En de 50+ van nu, zijn ook niet meer de type 50+ van 20 jaar geleden. Meestal nog mensen die heel jong van hart en geest zijn. Dus het kan best meevallen.

Lelie
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 18:38

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#18 Bericht door Lelie » dinsdag 09 september 2008, 20:51

Ja, ik snap dat je natuurlijk ook veel lol kunt beleven met deze mensen en ik zie ze ook echt niet als oude opa's of oma's (mijn ouders zijn zelf 60) maar ik wacht toch nog even af of er ook leeftijdsgenoten boeken en het zou helemaal fijn zijn als er ook wat mensen van mijn leetijd meegaan die alleen gaan.
We wachten af :mrgreen:
Over een maand (of 2) zal ik weer bellen met Djoser, want het lijkt me toch wel een erg mooie reis.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#19 Bericht door Borat » zaterdag 11 oktober 2008, 16:26

koop een ticket en ga lekker alleen, lekker je eigen ding doen en geen gezeur met zon reisgezelschap. Thailand is daar zeer geschikt voor.

Lelie
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 18:38

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#20 Bericht door Lelie » woensdag 29 oktober 2008, 06:49

Op dit moment ben ik van plan deze reis op 4 maart te maken. Ik heb er erg veel zin in! :D (nog niet geboekt, maar er zijn toch nog weinig tot geen aanmeldingen).

hema
Gedeactiveerd
Berichten: 137
Lid geworden op: zondag 03 september 2006, 12:18

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#21 Bericht door hema » vrijdag 31 oktober 2008, 22:15

ik kan me zo indenken dat je het leuker vind met leeftijdgenoten, zelf ben ik 59 en samen met mijn man hebben we diverse reizen gemaakt, daar waren ook jonge mensen bij, het was heel leuk, we hebben veel lol gehad, veel ondernomen,spannende dingen ondernomen in Afrika en op dat moment maakt het niet uit dan ga je er met elkaar voor.
Maar je belevingswereld is toch denk ik ,al voel je je nog zo jong,iets ander.
Volgens mij zijn er ook organisaties echt gericht op jongeren. google daar eens naar.

En als laatste Thailand is wel echt het makkelijkste land om te bereizen,Greenwoodtravel kan je daar zeker mee helpen wat betreft advies en organisatie.
Maar als je een ticket neemt en gewoon naar bangkok vertrekt zal je zien hoe makklijk alles kan gaan, het is er fantastisch

Veel plezier

Lelie
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 18:38

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#22 Bericht door Lelie » woensdag 05 november 2008, 20:59

Ik zou me echt niet op mijn gemak voelen als ik daar alleen zou zijn. Ik weet het zeker.
Ik zou me om de kleiste dingen al druk maken en weet dat ik me dan niet kan ontspannen.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#23 Bericht door Borat » woensdag 05 november 2008, 21:10

Ik zou me opgejaagd voelen als ik in een groepsreis naar thailand zou gaan. Elke dag vol gepland en volgens schema alles ff afwerken.

:D :D :D

Lelie
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 18:38

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#24 Bericht door Lelie » zaterdag 08 november 2008, 22:33

Borat schreef: Elke dag vol gepland en volgens schema alles ff afwerken.
Zo is het dus juist niet met Djoser.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#25 Bericht door Borat » zaterdag 08 november 2008, 23:08

Lelie schreef:
Borat schreef: Elke dag vol gepland en volgens schema alles ff afwerken.
Zo is het dus juist niet met Djoser.

ben 2 keer via Djoser op reis geweest en 2 keer dat meegemaakt. Misschien is het nu anders maar voor mij hoeft een georganiseerde reis niet meer zo snel.

Markbr
kenner
kenner
Berichten: 103
Lid geworden op: zondag 26 maart 2006, 23:04

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#26 Bericht door Markbr » maandag 14 september 2009, 12:26

lauren schreef:Hoi Marloes, leuk jou hier tegen te komen! Wij hebben ook plannen om volgend jaar naar Thailand te gaan! Maar ik voel eigenlijk niets voor een georganiseerde reis. Volgens alle verhalen die ik hoor, kan je prima op de bonnefooi naar Thailand. Ga je alleen of gaat Coyote mee :)

Groet van Lauren (AA)
Ik ben het met Lauren eens....zelf gaan is VEEL leuker en vooral ook VEEL goedkoper.
Zelf alles in de hand hebben en zelf kunnen beslissen of iets leuk is. Geen stress aan je hoofd of je wel op tijd terug bent van het programma enz enz

Gr, Mark

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Wat vinden jullie van deze reis? (Djoser)

#27 Bericht door joepattaya » maandag 28 september 2009, 14:00

Veel mensen boeken een rondreis als het hun eerste keer is! Meestal denken ze dan tijdens de groepsreis "volgende keer ga ik mooi alleen". Daar is niks mee en da's ook normaal. Sterker nog, het getuigd best van enige lichtzinnigheid, als je in je uppie (en dan moet je ook nog vrouw zijn) naar een land als Thailand afreist. Leer het land gerust (oppervlakkig) kennen tijdens een groepsreis en onderneem de volgende trips in je uppie.

Over de groepssamenstelling; daar heb je in de regel niet veel over te zeggen. Welke groepsreis je trouwens ook boekt..........als je boekt BUITEN de Nederlandse hoogseizoenen, dan tref je vaker ouderen.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”