Mooi eiland voor duik-dagtrips naar Similan/Surin islands

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Dikkertjedap
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 23 november 2014, 18:32

Mooi eiland voor duik-dagtrips naar Similan/Surin islands

#1 Bericht door Dikkertjedap » maandag 01 december 2014, 17:04

Duiken is iets wat ik graag doe. De Similan en Surin -islands trekken mij erg aan. Ik houd niet van live aboards, dus ik ben op zoek naar een mooi eiland vanwaar dagtrips goed te doen zijn naar bovengenoemde eilanden.

Ik zat eerst te denken aan Khao Lak, maar nu ik lees dat dat opnieuw is opgebouwd trekt dat me niet meer zo. Ik heb natuurlijk veel liever dat er nog wat authentieks over is i.p.v. alles opnieuw opgebouwd.

Ik houd ontzettend van natuurschoon en kalksteen rotsformaties die uit de zee verrijzen... Mooie baaien met rotsen... En dat alles het liefst in combinatie met dat er iets te doen is qua restaurants en bars. Ik houd van natuur maar wil graag ook wat mensen en keuze uit accomodaties.. Ik hoop dat ik nog realistisch ben in mijn wensen ;). Het is zo makkelijk om te schetsen wat je wilt... Maar of die smaak er ook is??? Whahaha...

Dus dicht bij de Similan/Surin -islands, mooi qua natuur en niet TE rustig of klein. Wie heeft er een idee. Ik word kriegel van het zoeken en lezen. Het is best moeilijk om een eiland te kiezen... Zijn er duikers hier?
thanks alvast!

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Mooi eiland voor duik-dagtrips naar Similan/Surin island

#2 Bericht door De Beweerder » dinsdag 02 december 2014, 01:15

Ik zou voor Khao Lak gaan, jij ziet niet wat nieuw en oud is als je er niet voor de tsunami bent geweest.
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

Dikkertjedap
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 23 november 2014, 18:32

Re: Mooi eiland voor duik-dagtrips naar Similan/Surin island

#3 Bericht door Dikkertjedap » dinsdag 02 december 2014, 18:19

Ja? Dus zo obvious is het niet... dat veel opnieuw is opgebouwd daar? Dat is goed om te horen. Dat vind ik het belangrijkste... Dan was mijn eerste ingeving waarschijnlijk goed...
Dank je wel Beweerder :)

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”